Világok lángja - Varázslatos első év mystery box - Doboznyitás

Tegnap végre megérkezett életem első meglepetés doboza, amit még január elején rendeltem a Világok Lángja könyves gyertyás oldalról. Mit ne mondjak megérte rá várni, minden darabja különleges. Teljesen elvarázsolt.

Innentől kezdve spoileres lesz, tehát aki esetleg még a csomagjára vár, ne olvassa el.
A doboz buborékfóliás borítékban érkezett, Foxpost csomagpontos szállítást kértem így a feladást követő napon már át is tudtam venni. Rögtön a borítékon kedveskedtek nekünk egy kis aprósággal, egy Owl post nyomdával, ami nálam rögtön megteremtette a kellő hangulatot plusz értékeltem, hogy már itt próbáltak minden apró részletre kiterjedően jó élményt nyújtani. Ez után következett maga a doboz:  hangulatos, Világok lángja logóval ellátott doboz amit később is lehet használni, így szerencsére nem kell a kukába dobni. A doboz belseje papírral volt kibélelve, ami egy vöröses színű, Roxfort címeres viaszpecséttel lett lezárva. Ez szerintem még a baglyos nyomdánál is jobb csomagolási húzás, a papír színével együtt látványra egy az egyben a roxforti levélre emlékeztet. A pecsétet külön ráragasztották a papírra, gondolom hogy jobban tartson, plusz így szép óvatosan le lehetett szedni anélkül, hogy magát a pecsétet megsértette volna az ember. Felül lapult egy gyönyörű spoiler kártya amit gyorsan félre is tettem, de azért erről is el kell mondani, hogy gyönyörű a kivitelezése.

 Következzenek végre a konkrét meglepetések:

1. Először mindenképp a csomag tetejére hajtogatott vászonszatyor kerül az ember kezébe. Ezzel nekem már földöntúli boldogságot okoztak, ugyanis imádom a vízfestékes mintákat, ráadásul az idézet is szuper, amit választottak hozzá. A vászon anyaga az átlagnál jobb minőségű, vastag a füle és szélesebb is a standard méretnél, így több mindent lehet bele pakolni :)


2. Ezek után a gyertyákkal folytattam, egyrészt mert kilátszottak, másrészt mert ezek voltak azok az elemek, amelyekről tudtuk, hogy benne lesznek a dobozban.
Az első kicsi gyertya amit kivettem, névre szóló, Griffendél színekben pompázó címkével van ellátva. Itt hozzá kell tennem, hogy a doboz rendelésekor házat kellett választani magunknak. Ez későbbi meglepetésnél is előjött, azt nem tudom hogy aki másik házat választott, annak ez a gyertyája is más színű-e, de szerintem igen. A gyertya egyébként krém színű, fűszeres csokoládé illatú. Az összes közül ennek az illata tetszett a legjobban, nagyon kellemes és különleges. Ez a kis névre szóló meglepetés amilyen váratlanul ért, olyan nagyon jól is esett.

3. A második gyertya a Tea Hagridnál fantázianevet viseli earl grey és pörkölt törökmogyoró illatú. Sajnos be kell vallanom, a doboznak ez az eleme tetszett a legkevésbé, mert szerintem elég kellemetlen szaga van. Azért még bízom benne, hogy meggyújtva jobb, mert úgy biztos nem olyan tömény.

4. Az utolsó kis gyertya Vasárnap nincs posta nevet kapta friss eső és Petunia néni levendulás kertje illatban. A címkén Harry első Roxforti levele van rengeteg példányban. Kellemes, viszont valahogy a név és maga a gyertya színe nekem nem passzol a levendulával.

5. Az utolsó gyertya hatalmas és töményen rózsaszín, ezt Harry szülinapi tortája ihlette, a címkén Hagrid írása látható. Fahéjas mandulás torta cseresznyekrémmel az illat, ami fedi is a valóságot. Olyan az illata, mintha valami nagyon édes, ragacsos, tömény marcipánnal bevont sütibe nyomnám az orrom. Ez vagy kifejezetten káros a diétámra vagy pedig jótékony hatású, ugyanis két opciót tudok elképzelni azokra az esetekre, mikor meggyújtom: vagy nem lehet másképp, csak egy nagy adag édességgel, vagy pedig már az illata is kielégíti a sütivágyat :)





6. A következő ami a kezembe akadt, egy ezüstfényű kis szütyő volt, rajta autentikus betűtípussal a felirat: Unikornis vér. Elképzelni se tudtam mi lehet benne, de amit végül találtam, az lett a kettes számú kedvencem a dobozból. Nem más volt benne, mint nyakláncra fűzve apró bájitalos üvegben fénylő folyadék, szintén feliratozva. Nagyon bájos ékszer, szép mégsem hivalkodó, és nem is tolja minden szembejövő képébe rajongásunk tárgyát.


7. Ismét a gyertyák felé kalandoztam, a következő elem fűszeres sütőtöklé illatviasz selyemporral, ami 6 darab kis szívecskét rejt. Épp csak beleszagoltam a csomagolásába de még így is éreztem, hogy valami fenomenális illata van. Az már biztos, hogy ilyet kell használnom ha megnézem a filmeket, legalábbis míg kitart a készlet.


8. Az utolsó szagos dolog egy shea vajas szappan volt bourbon vanília illatban. Rétegzetten színátmenetes, és ami külön tetszett, hogy a tetején térbeli bölcsek köve és egy kis villám lett elhelyezve. A csomagoláson keresztül csak kicsit érezni az illatát, így arról most még nem tudok nyilatkozni.


9. Ezt követte a harmadik kedvencem, egy "Még mindig várom a levelemet" feliratos, baglyos, kastélyos kitűző. Ez a rövidke szöveg annyira igaz rám és talán minden rajongóra, hogy abszolút telitalálat. És persze nem is tudok erre gondolni némi könnyezés nélkül.


10. Alatta rejtőzött egy vékony kis hűtőmágnes, ami állandó mosolyt csal az arcomra, így a hűtőnkön biztos hogy központi helyet fog kapni.


11. Találtam egy egyedi kulcstartót is, rajta szárnyas kulcs és Alohomora felirat. Nagyon tetszik de az anyaga miatt azt hiszem nem merem majd napi szinten használni, nehogy túl gyorsan szétmenjen. Inkább a fali kulcstartót fogja díszíteni.


12 - 13. Lapult még a dobozban két könyvjelző is: egy mágneses, rajzolt Hermione alakú, illetve egy szokványos könyvjelző formájú. Ez utóbbi mindkét oldalán mintás, Griffendéles. Erről az elemről biztosan tudni a kísérőkártyából, hogy mindenki a maga házának megfelelőt kapott. A szöveg rajta a Teszlek Süveg dalából van :)

14. Az utolsó dolog egy gyönyörű fanart a három barátról, egy fekete, diszkrét kis villámmal jelölt képkeretben. Minden elismerésem a művészé, nagyon hangulatos kép lett.
 


Összességében az utolsó knútig megérte a doboz, nagyon elégedett vagyok vele. Külön kiemelem hogy nem került bele semmi ebayről vagy akárhonnan rendelt kínai vacak, hanem az utolsó darabig különlegesek. Ezt azért is tartom fontosnak, mert a Harry Potter rajongótábor már nem épp mostanában alakult, így az igazi rajongók már feltételezhetően egy csomó könnyebben megszerezhető relikviát begyűjtöttek, de a doboz készítői így szépen kikerülték hogy bárki olyat kapjon ami már esetleg van neki. A spoiler kártyát átnézve észrevettem, hogy szinte minden a Világok Lángja saját holmija, amiért le a kalappal. Az is tetszik, hogy gondoltak azokra is, akik esetleg nem tudnak olyan jól angolul, mert a feliratok mind magyarul szerepelnek. Az utolsó dolog pedig amit kiemelnék az az, hogy tényleg minden elem Harryék első évéhez kapcsolódik, nem lehetett könnyű ezt mind kifundálni.


Alig várom már hogy a Világok Lángja új meglepetés dobozzal készüljön, remélem az is olyan tematika lesz, hogy nem maradok le róla :)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése