BubbleBook - Középfölde mega bubble - Doboznyitás

Este újabb doboznyitásra került sor, ezúttal a BubbleBook idei első mega bubble dobozával, Középfölde témában. Még mindig nem mondhatom magam gyakorlott doboznyitogatónak, de már van viszonyítási alapom: egy pár hete érkezett meg ugyanis a Világok lángja Harry Potter - Varázslatos első év doboza. Azt kell hogy mondjam, az a doboz sokkal jobban tetszett, mint ez a Gyűrűk Ura témájú, bár azért összességében ezzel is meg vagyok elégedve. Na de akkor lássuk, mi is lapult a dobozban:

Fekete papír takarta a meglepetéseket, ami nekem kimondottan tetszett, jól harmonizált a témával. A tetején lévő témakártyát gyorsan félretettem, de azt azért megállapítottam, hogy az egyik oldala olyan szép mintával lett ellátva, hogy ezt akár a polcra is ki lehet majd tenni dísznek. Alatta, még a papíron kívül találtam Thorin Betörő szerződését. A lelkesedésem itt tetőfokára hágott, mert szép kivitelezésű, jó ajándék, plusz külön pontot érdemel, hogy ettől olyan érzésem lett, hogy úgy kell "betörni" a dobozba. Ráadásul külön magunk is alá tudjuk írni, és a viaszpecsét sem csak úgy rá van nyomtatva.

Az első nagyobb elem egy bögre volt, de nem akármilyen, hanem rendes korsó formájú a Pajkos Póni fogadó logójával. Először megijedtem, hogy jajj már megint egy bögre, hiszen biztos mindenkinek rengeteg remek bögréje van, de ez annyira szuper és egyedi, hogy biztos nem fog elveszni a többi között. Nagyon hangulatos, talán ennek örülök a legjobban, vagy esetleg második helyen.

Ez után három kisebb dolgot találtam, három poháralátétet. Ez volt az egyetlen, aminek nem örültem, több problémám is volt vele.
Eleve: miért három? Ha összeülünk páran, akkor lesz akinek már csak béna poháralátét jut... Egyszóval ha már mindenképp kell ez bele, akkor már mondjuk 6 db, mint ahogy a pohárkészletek is lenni szoktak. Ezen felül az egyiken az Egy Gyűrű látható térképpel a háttérben. Az a gondom ezzel, hogy a gyűrűn nincs felirat, amin még túl is lépnék, de a nyomtatás vagy nem is tudom minek következtében textúráját tekintve sem látszik fémnek, sokkal inkább fának, így az összhatás elég lehangoló. A javára lehet viszont írni, hogy a kivitelezés remek, nem egy olcsó, silány vacak. Ennek ellenére ezt a meglepetést szinte biztos, hogy nem fogom használni, már csak azért sem, mert egyszer kaptam egy barátnőmtől saját készítésű égetett fa Gyűrűk Ura alátéteket a kedvenc szereplőim képével, ami nekem ezerszer többet ér és nem mellesleg még sokkal jobban is néz ki. De legalább ha egyszer olyan sok vendégem lesz, akkor kiegészítésnek jó :)

A legnagyobb ajándék egy Funko Pop figura volt, Gandalf személyében. Ennek nagyon örültem, ez lehet a másik díjnyertes a csomagból, mert nem túl rég elkezdtem szemezgetni ezekkel a figurákkal de még nem vettem, így ő lett a gyűjtemény első darabja. A szereplőt jó választásnak tartom, Gandalfot mindenki szereti.

Lapult a dobozban egy Thorin könyvjelző és toll egybecsomagolva, ennek is örültem, bár a tollat lehet hogy csak díszként fogom használni.

Az utolsó dolog egy Középfölde térkép volt, szintén jó minőségű, és hatalmas. Tényleg óriási, szóval nem lesz könnyű helyet találni neki a falon. Extra pont azért, hogy sikerült úgy a dobozba tenni, hogy nem sérült meg és nem is kell majd napokon át lapítgatni mielőtt kikerülne a helyére.

Összességében: tetszett a doboz, bár az ígért 6+ hivatalos elemet csak akkor lépi túl, ha az alátéteket egyesével számolom. Érezni, hogy drága, eredeti holmikat választottak, aminek örülök, de azért pár apróság még belefért volna szerintem. Akár valami kis kézzel készített dolog, olyasmik, amik kicsit személyesebbé tették volna. Titkon reménykedtem könyves gyertyában, aminek már elképesztő rajongótábora van lassan (nekem is alig titkolt mániám). Amit még picit sajnáltam, hogy a Hobbit irányába dől a mérleg a Gyűrűk Urával szemben, de ezt egyáltalán nem lehet felróni, hiszen biztosan sokan vannak, akik azt szeretik jobban.
Tehát végül nagyon örülök, kaptam több olyan dolgot is, amit nem biztos hogy magamtól meg mertem volna venni látatlanban, az elrettentő árak miatt, de így például már bátran nekiláthatok a Gyűrűk Ura és Harry Potter funko figurák gyűjtésének. Remélem lesz még idén mega bubble doboz és főként hogy engem is érdeklő témában.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése