BubbleBook - Áprilisi light doboz

Végre megérkezett a Bubble Book Áprilisi light doboza Ármány és Becsület témában. Mivel sok friss megjelenésű könyvet rögtön megveszek, ezért molyon megnéztem, hogy vajon melyik könyv lapulhat a dobozban, így ez nem okozott meglepetést.


Mary E. Pearson új sorozatának első kötete, a Tolvajok tánca volt a dobozban, az ajándékok is természetesen ehhez kapcsolódtak. Ez az első olyan dobozom, aminél még nem olvastam korábban a könyvet, így kicsit nehezebb megítélni, hogy a meglepetések mennyire passzolnak a történethez. Annyit gyorsan észrevettem, hogy a rózsáknak nagy szerepük lehet, mert szinte minden ehhez kapcsolódik, ráadásul a borítón is rajta vannak.

Az első dolog amit megtaláltam, az a könyvjelző volt, ez az egyik kedvencem a dobozból, nagyon szépre sikerült. A kép nem elmosódott, hanem magán a könyvjelzőn így van a felirat, amitől egészen sejtelmes lett a hatása.

 Volt még a dobozban egy fekete rózsa kitűző. Ez bár nagyon szép, még nem igazán tudom, hogy mit fogok vele csinálni, nem vagyok az a nagyon tűzögetős fajta.





Írói levél is érkezett, ez a könyvjelzőhöz illő kártyára nyomtatva. Remek gondolatnak tartom, úgy vettem észre, hogy a Bubble Book szeret ilyet tenni a legtöbb dobozába. Sajátos hangulata van, és az egész doboz illetve könyv sokkal személyesebb lett tőle.

Ehhez kapcsolódó meglepetés apró cetlik bújtak meg a könyvben, az író megjegyzéseivel, gondolataival az adott fejezethez vagy eseményekhez.



A következő amit találtam egy fémdobozos fekete szappan, ami bár vegán, sajnos nem túl jó az illata.

Két komolyabb dolog volt még a csomagban:

Egy gyönyörű fekete párnahuzat, rajta idézet a könyvből. Ez a második kedvencem, nagyon jó az anyaga és a rajz is szép.

Az utolsó dolog egy könyvszütyő volt, rózsás anyagból, a belseje pedig különösen selymes. A többi dolog sötét színvilágával ellentétben ez egy nagyon is világos, bézs színű tok. Ennek is örülök, mert bár már van egy könyvkabátom, ha valahova több könyvet viszek, akkor jól fog jönni. Rögtön használatba is akartam venni, de sajnos az aktuális könyv amit olvasok (Sarah J. Maas: Szárnyak és pusztulás udvara) nem fért bele. Azért ez mégsem a szütyő hibája, hiszen egy majd 800 oldalas tégláról beszélünk.
  

Összességében nagyon örülök a doboznak, bár most nem volt semmi örömujjongás, de azért meg vagyok elégedve. Nagyon várom a Trónok harca mega dobozt, illetve a májusi light dobozt is, aminek Dzsinnek és Szellemek lesz a témája.

Korábbi doboznyitásaim:

Világok Lángja - Harry Potter
Bubble Book - Középfölde

Megjegyzések